TVXQ mesaje pentru fani +T tour pics

Micky:



"Buna ~aici Micky~

Cum este albumul nostru pana acum,va place?

Am incercat sa facem un album mai bun decat primul.

Daca va uitati atent,este foarte asemanator cu primul dar totodata diferit.

Sper sa va bucurati de al doilea album al nostru.

Trebuie sa plec~Aveti grija de voi/Trebuie sa aveti incredere .

Doamne ajuta~"


JaeJoong:

"Hello ~ Sunt Hero .Anul 2006 a fost un an minunat pentru TVXQ! pentru ca am primit atat de multa dragoste atat de la fanii din Coreea cat si de la fanii din intreaga lume.

In 2007 vom incerca mult sa mergem un pas mai in fata si vom depune mai mult efort.

Ii iubesc pe toti membrii Cassiopeia !!! Va rog sa va aduceti aminte ca existenta voastra face ca TVXQ! sa existe de asemenea.Multumesc!"

Yunho:


"Sunt foarte recunoscator pentru sprijinul tuturor fanilor din Shanghai si Beijing.Cand am fost pe scena m-am simtit foarte fericit,insa sper ca mi-ati simtit si voi fericirea,Va multumesc pentru sprijin."

Credits:Love in the ice(Kity+Lelis)


Si cateva poze de la concertul T:X



Wild Micky,ne?



Drolling JJ ^_^

Huh..nu se putea fara limbutza...Haha ar trebui sa ma opresc pana nu devin prea pervy...
Me=innocent ^_^




Our leader

Credits:as tagged